Створення модного міського бренду NikoEсoBag і поширення міської екосумки для популяризації екообраза життя
На вирішення яких проблем спрямована наша кампанія?
Популяризація екокультури городян. Зниження користування городянами поліетиленовими пакетами.
Цілі, які ми плануємо досягти:
- Створення модного міського бренду NikoEсoBag.
- Екологічність процесу здійснення покупок городянами.
- Зменшення користування поліетиленовими пакетами.
- Популяризація концепції екоміста NikoEсoCity як складової міської програми управління ТПВ та Програми реформ Миколаївщини 2019-2023, що реалізується коаліцією 24-х громадських організацій «Миколаївська регіональна платформа реформ».
Які конкретні зміни принесе досягнення нашої мети?
Підвищення екокультури міста шляхом популяризації модного міського бренду NikoEсoBag серед лідерів громадської думки міста і відомих городян і поширення міської екосумки для популяризації способу життя в рамках поняття екоміста NikoEсoCity.
Хто виграє від успіхів нашої кампанії і чому?
Жителі міста Миколаєва. Покращиться Екологія міста, загальна культура міста, городяни, особливо, молодь. Ми хочемо зробити популярним екологічний спосіб життя міста в рамках концепції NikoEсoCity модним.