Створення модного міського бренду NikoEсoBag і поширення міської екосумки для популяризації екообраза життя

На вирішення яких проблем спрямована наша кампанія?

Популяризація екокультури городян. Зниження користування городянами поліетиленовими пакетами.

Цілі, які ми плануємо досягти:  

  1. Створення модного міського бренду NikoEсoBag.
  2. Екологічність процесу здійснення покупок городянами.
  3. Зменшення користування поліетиленовими пакетами.
  4. Популяризація концепції екоміста NikoEсoCity як складової міської програми управління ТПВ та Програми реформ Миколаївщини 2019-2023, що реалізується коаліцією 24-х громадських організацій «Миколаївська регіональна платформа реформ».

Які конкретні зміни принесе досягнення нашої мети?

Підвищення екокультури міста шляхом популяризації модного міського бренду NikoEсoBag серед лідерів громадської думки міста і відомих городян і поширення міської екосумки для популяризації способу життя в рамках поняття екоміста NikoEсoCity.

Хто виграє від успіхів нашої кампанії і чому?

Жителі міста Миколаєва. Покращиться Екологія міста, загальна культура міста, городяни, особливо, молодь. Ми хочемо зробити популярним екологічний спосіб життя міста в рамках концепції NikoEсoCity модним.

  • Мета проекту: зниження споживання одноразових пакетів
  • Новини проекту на нашому сайті: https://ym.mk.ua/category/-/project-nikoecobag/
  • Участники проекту: Алла Ряжських, Лариса Ярова, Людмила Маркіна, Анастасія Гавриш, Тетяна Павлова
  • Сроки проекту: 2019
  • Instagram: @nikoecobag